Posts

Showing posts from 2009

Cinta lagi??

Image
Memendam cinta sampe dua setengah tahun!! GILA!!!! yah.. gitu, cowok itu gak cakep... tapi hatinya baik :) bangett! yah.... dia kaau liat aku cemberut terus! ada apa gerangan???
Bisanya berharap.. he is my only hope!! Aku suka sama dia dari Masa Orientasi Siswa SMP !! udah capek sih... apa mau di sebutin namanya? Inisialnya aja! T**** H******
Benar-benar cinta banget sama dia! walaupun dia lebih pendek dari aku  :D Aku sih bukan sombong, aku tuh cewek paling jangkung di SMP aku (_ _") Lah.. biasa aja! gak usah kaget deh.. ^_^
Paling kesel! FACEBOOK aku dihapus dari daftar teman dia!! padahal dia. .  mungkin aku pikir dia GAPTEK .. (gagap teknologi)
eh... punya FACEBOOK juga! Sebentar lagi dia ulang tahun tanggal 18 desember.. tapi itu kan... tanggal merah!! (artinya libur) GIMANA AKU kasih kadonya??
    kasih dia... *Clothing ? *Skateboard ? *SkateShoes ?
OH WTF!!

First blog??

Hahhaha!! LOL  XD  i can't believe it!! i have a blog? say HI!! for all people read my blog :) 
my name *siti nabilah mauluddini*  my age is 14 y.o.
i likes about politic, and i try to STOP GLOBAL WARMING, i likes imagination ^_^. i hope... my dreams come true *photographer* someone else... i love him since 2 years ago, i think its so long..


but, forget about thatb!

Hey ya!! What's up!

Hi all!! 

i'm sorry before, i'm a kid (i have a BLOG?!)  My real name is "Siti Nabilah Mauluddini" my age 14 years ol I live in Bandung (Cimahi - Cimindi),Indonesia. My nick name is *Naabielxbella Crozh* or *Bella*

This is my first time make a Blog! LOL! awesome XD

what you want to know all about me?? (tell me :p)
I like play drum (sometimes), i like watching my friends playing with skateboard !, of course listening music, and drawing :)