Tuesday, September 14, 2010

''My dream man : Part 1''

My dream man is...
 
1. Man with long hair  
Because a guy who has long hair is hot. You know, that's why they make me love them :p
*Mike Kennerty from All American Rejects



2. Man with lil bit beard 
its really cool! with little bit beard and he look sexy :D
*model of drop dead cloth
he looks cute *.*



3. Man with hard voice (rock voice)
i don't knwo why.. his voice... *_* oh god.. sexy voice :p
*Caleb Followill from Kings Of Leon

or... sweet voice
 OMG!!! his voice, omg!!!!
*Shane Dawson



4. Man who have good sense of humor
i wanted man who can make me laugh, so i'm not feel bored again :D 
*Jim Carrey



5. Man who have thin body not muscle man!
thin guy.. i think they're really cute and sweet like him :p
*George Macdonald from As I Fall


I HATE MUSCLE GUY!!!!!
I HATE IT!!! ITS SCARE ME!!!
GO AWAY MUSCLE MAN!!!



6. Man with tattoos  *lot of tattos :p
with tattoos he can explain everything on his life, his life's purpose, his dream and  something he wanted :D
i it



7. Man with talents


hey! I don't care if you have a lot of talent!! like them :D
if u can play piano, drums, guitar or bass and you have the capital to love me  
*Travis Barker
*Grayson Chance



see ya again on ''My dream man : Part 2'' 
my dream man : Part 2 

Saturday, September 4, 2010

Agust 17th .. Happy Birthday My Country ♥ sssttt!! awesome from Indonesia ;)


OMG!! klo lu kaga percaya! cari sendiri!
BANGGA! HARUS BANGGA!!!

------------------------------------------------------------------------------------

 "Unlocking the Secrets of Plato’s Lost Continent"
Begitu tag line yang ditampilkan pada introduction di situs resminya. Sebuah penemuan berjudul ATLANTIS : The Lost Continent Finally Found, karya Prof. Arysio Nunes dos Santos, ilmuwan Brazil. Buku setebal 365 halaman (menurut versi aslinya dalam bahasa Inggris)  ini sempat menggemparkan dunia, bahkan menjadi buku paling laris dan populer di kategorinya sejak diterbitkan pertama kali pada 10 Agustus 2005 silam (di Amazon dijual seharga $22.99).
Silahkan anda lihat, berikut ini daftar isi nya..
Table of Contents
  • Dedication and Acknowledgements
  • Preface
  • Introduction
  • Part I – The True History of Atlantis


    • Chapter 1 – Indonesia as the True Site of Eden
    • Chapter 2 – Atlantis and the “Atlantic Ocean”
    • Chapter 3 – What Really Happened During the Pleistocene?
    • Chapter 4 – Indonesian Atlantis and the Four Rivers of Paradise
  • Part II – Ancient Cosmograms, Maps and Symbolisms


    • Chapter 5 – Atlantis in America
    • Chapter 6 – Atlantis in Ancient Cosmograms
    • Chapter 7 – Atlantis in Ancient Maps
    • Chapter 8 – The Many Pillars of Hercules
    • Chapter 9 – Atlantis in Minoan Symbolism
  • Part III – The Many Sites of Atlantis


    • Chapter 10 – The Atlantic Ocean of the Ancients
    • Chapter 11 – The True Pillars of Hercules
    • Chapter 12 – The Celtic Shelf, Morocco and Tartessos
    • Chapter 13 – Antarctica and the Arctic Ocean
  • Part IV – Paradise and the Far Eastern Atlantis


    • Chapter 14 – Diodorus Siculus on Atlantis
    • Chapter 15 – The Jewish Encyclopedia on the True Site of Eden
    • Chapter 16 – The Case of Taprobane and Sunda Strait
  • Bibliography
  • Endnotes
  • Subject Index
Secara tegas dikatakan oleh Prof. Santos bahwa Indonesia (lihat daftar isi) adalah Atlantis yang hilang. Sebuah bangsa dan continent yang menurut Plato (2.500 tahun yang lalu) menjadi pusat peradaban dunia sebelum ditenggelamkan oleh banjir besar di masa Pleistocene 11.600 tahun silam (percaya gak?). Dengan bukti-bukti yang dibawanya, dia memaparkan temuannya yang sudah diteliti selama lebih dari 30 tahun. Banyak ilmuwan melakukan penelitian mengenai Atlantis, pencarian dilakukan di samudera Atlantik, Laut Tengah, perairan Karibia, bahkan Kutub Utara, tetapi tidak pernah ditemukan karena menurut Santos mereka mencari ditempat yang salah.
Indonesia map
Terlepas dari benar atau tidaknya Indonesia sebagai the true Atlantis (atau bahkan “dongeng” tentang Atlantis itu sendiri :p), buku ini menjadi sebuah promosi yang manis bagi Indonesia yang selama ini dikenal dunia hanya dengan Bali nya aja.

^^^^^^^^^^^
Nah.. menurut aku itu BAGUS BAGNET!! indonesia salah satu dari BENUA ATLANTIS yang katanya dongeng & masih banyak yang gak percaya BENUA ATLANTIS itu ada atau gak ada -.- sampai-sampai ada yang gak tau tentang BENUA ATLANTIS itu -.- yah....




<< "Intan Ayu Munggari" dia ngasih tau ke aku, tentang ATLANTIS itu.. emang sih.. rada pernah dengar & rada gak percaya.. tapi dia ngasih aku artikel tentang atlantis... dan WEW!! o.O
KEREN BANGET!!!!!

<Intan, temen aku d X-2 ,, dia ngasih tau apa yang aku belum tau!!!! klo lu ketemu dia harus cium tangan!! HUAHAHAHAHHA!! O.o bercanda :p



Pokoknya aku gak bisa ngomong deh!! AWESOME!!!!!! :D
MULAI sekarang lu harus bangga jadi ORANG INDONESIA!!

WTF deh! buat orang yang gak suka INDONESIA!!
sekarang kamu yang mikirin nanti gimana masa depan INDONESIA!!
gak usah ngurusin negara tetangga kita!! wtf lah.....

Hidup tuh udah susah!! mendingan kita jangan susah-susahin!!

> Dibawa Enjoy
> Saling menghargai / respect each other :)
> Membangun pertemanan / Friendship :D
> Hidup gak usah ribet! mending pake PEACE ajah! ok? :p
> Kata Slank itu.. PEACE LOVE and RESPECT!!
> Bangun kreativitas!! Aku gak peduli ya, kalo kamu "PINTER tapi GAK KREATIF"
> Bagusan kalau kamu  "GAK PINTER tapi KREATIVITASNYA TINGGIIII!!!" 

**********************************************************

AKU gak peduli mereka bilang "gitu aja bangga!"
biarin aja! kan mereka cuman IRI!!

OK DUDE!! see ya next time

Wednesday, September 1, 2010

the Taller girl change to "TALL MONSTER" :D *i kill ya!!*

okay my friends! how about my new nickname? "Tall monster" :D
yeah .. lil bit bored! why easy bored, huh? although there are still many things to be done by me ... be lazy! want to sleep! but not yet the hour ..
tired! school  .. when HOLYDAY? when??

actually, there's one thing not really want to! My new school *senior high school*,
well .. I do not know why ..
like a lump in my heart! hard to say .. but what?

I want to like them! they mean that anyone who feels! why I want to like them, because I want to be happy and excited for my desire and my choice ...yeah ..
This may be the best for me ... but ...
I will do my best to those who have underestimated me!

I'll prove it, that I was more than they have and they think!
they just .. makes me frustrated ...
but .. okay ... I'm still alive until now ..
fu*k up what they want to say!

BUT REMEMBER! I'LL BE BACK, AND MAKES YOU KNEEL AT MY FEET!

Hanya amatiran

Judul : Gading Emas Ket : Karya ini menyimbolkan gading berwarna emas berharga yang dibalut oleh uang dan percikan darah Terinspirasi da...