Posts

Showing posts from January, 2011

Kenapa blog ini sering pake bahasa INGGRIS?

Image
* Teman nanya"Kenapa blog kamu tulisannya bahasa inggris?"
* Aku"Aku cuman iseng pake bahasa inggris :p lagian kalau ada yang pengen aku nulisnya bahasa indonesia, aku bakal nulis bahasa indonesia :D"
* Teman"Di blog kamu, emangnya nulis apa aja??"
* Aku"Cuman.. kaya curhatan hati, hal-hal apa yang aku inginkan, terus.. banyak deeh! Mirip diari tapi ini diari yang bisa di baca orang!"
* Teman "Emang gak bosen nulis inggris terus?"
* Aku "Iya!! bosen!! kadang-kadang, kalau gak bisa pake bahsa inggris, aku pake *Google Translate*"
* Teman "Yahh! itu sama aja gak jago!"
* Aku "Memang :p lagian aku bikin blog juga udah lama :D terus aku coba-coba masukin GADGET"
* Teman "Sampai bingung sekaligus gak ngerti kalau baca blog kamu!!"
* Aku "Iya siih, blog aku tuh kaya *sok bahasa inggris banget!!* padahal, aku gak terlalu bisa bahasa inggris. Kebanyakan yang baca blog aku itu orang Indonesia juga, tapi yang …

Whatever!!

Image
Oooh! GREAT!! im not have any idea to write a post!! :/ yeah.. point is.. BORED! i dunno why, this year i always sleep late then wake up late! and probably its made my mom getting mad :| urgh!

this is video 'bout me and my classmates on middle school



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
  I had much of task! Ihad alot of thingsthatIhave tofinish!Ihad aunresolvedissuesfromlast yeartillnow! (_ _")
Sometimes..Ifeelconfusedwithmyself
Ican notchoosewhatIwant,Ican notissuean opinionthatIwantto talk about..
Ican notchange theattitudethatIpromisewill change,butuntil this yearIfeltthere was nochangeeitherinmyself.
and..WhatIwantnow?I'mconfused!
Ithinktoomuch,andtoolongIdid notmoveforachange

Irealized..I'mnotperfectand everyonewasso
andIwantto change anddo notknow how to!
I wasconfusedtochoose,I'mconfusedbecauseof whatpeoplesay isonlyhampermeforthe better.

Idid not

Watch Iron Maiden or Justin Bieber?

Image
Afterthe year2010and thenstageentertainmentinthe country isenlivenedbythe manyforeignmusicianswhocometo holdthe concert,nowin 2011itseemsthe situationwill not bemuchdifferent.Throughoutthisyear, it looks likemusicfansinIndonesia,especiallyconnoisseurs ofthe concert,returnwillbe spoiled.

Look.Startingfromthe beginningtonearthe middleof this yearalone,alreadyquitea lot offoreignmusicartistsscheduled toperformhere.Anyone?I trieda resumebased ontheirappearancescheduleherefromJanuaryuntilMay 2011.
""Throughoutthisyear, it looks likemusicfansinIndonesia once againwillbe spoiled.""
Look.Startingfromthe beginningtonearthe middleof this yearalone,alreadyquitea lot offoreignmusicartistsscheduled toperformhere.Anyone?I trieda resumebased ontheirappearancescheduleherefromJanuaryuntilMay 2011.